Ben epidural sezaryen ile doğum yaptım. Bende de ellerimde uyuşma, ayak parmaklarımda özellikle sabah kalkınca ilk adımları atarken karıncalanma hissi çok yoğun bir şekilde oluyordu. Eşime tarif ederken elektrik çarpması gibi diyordum değişik bir uyuşma karıncalanma haliydi. Bebeğim 5 aylık oldu geçti çok şükür, sizin de geçecektir inşallah ☺️🤲