Bebeğim 4 ay 20 günlük ara ara meme reddimiz oluyor ama bugünkü biraz değişikti normalde reddediyordu ağlıyor du bugün böyle halsiz gibiydi alıyordu ilk ağzına ısırıyordu sonra duruyordu böyle böyle tekrarlanıp durdu keyfi yok gibiydi niye böyle yapıyor acaba alttaki iki dişi damakda yarılmış bu arada