cicekkizim Kızlar normal doğumunuzdan 20 gün sonra dikişleriniz için kontrole gittiniz mi? Doktor 20 gün sonra kontrole gel dedi ama Pandemi sebebiyle gitmek istemiyorum 🤦🏻♀️ Ne yapmalıyım bi fikir verin bna🤦🏻♀️
Ensar-und-mutter cicekkizim gitmedim banada gel demişti dikişlerim düşmüştü herhangi bir sıkıntım yoktu gitmedim
[silindi] cicekkizim benim ilk iki doğumum normal olmuştu kontrole falanda hiç gtmedim doktorda çağırmadı anormal hiç bir durumum da olmamıştı zaten
[silindi] cicekkizim yo ben gitmedim doktorun gel dediğinide hatırlamıyorum ama size gelin demiş bişey için istemiş bence gidin
akrky Bana 40 ından sonra gel demişlerdi ☺️ gitseniz iyi olur bence gitmezseniz dikiş vs attıysa da öyle kaynar orası 😂
Eminos cicekkizim 40 tan sonra gel dedi gittim kontrole pandemiyi dusunmeyin kontrol ihmale gelmez karindan bakti alttan bakmadi
Bellatrixxx cicekkizim 10 gün sonra gel dedi gitmedim çok etkilenmistim doğum zamanı istemedim gitmeyi 6 ay oldu hala gitmedim gitmek lazım aslında.
Maviyesil121212 cicekkizim bi doğumdan 3 gün sonra çağırdı bi de 40ım çıkınca çağırdı tabi o zamanlar pandemi falan yoktu ; 40ınız çıkınca bir gidin de baksın rahminize dikişlerinize .. içiniz rahat eder
Vyildz cicekkizim rahmin normal haline dönmüş mu bir sorun var mı dikişler ne durum da diye kontrol ediyorlar doğumdan 10gun sonra gittim bence git ilerde sorun olursa pişman olma
2bebeannesiii cicekkizim Benim hiç dikişim yoktu ama 1 hafta sonra kontrole çağırmıştı gittim . 40 ın çıktıktan sonra tekrar gel dedi ama gitmedim iyiydim gerek duymadım 🤷♀️
Yusufali06 cicekkizim beni ilk olarak 5 gün snra çağırdı bide 45 gün snra. 5.gün gittim yarında gideceğim.
Nezzz_ cicekkizim dogum sonrasi gttim canim aciyordu dokununca doktr tekrar 3 hafta sonra cagirdi korkudan gidemedim ama iyilestm batikon pansuman ile krem verdi dikislerim asiri vardi dokulduler bir sorun yasarsam giderim dedim cok sukur iyilestm
Saglikci Bence gitmelisiniz nasıl ki doğuma gittiyseniz. Çift maske takıp eve gelince kıyafetleri çıkarın duşa girin bir şey olmaz inşallah. Her gün covid pozitif hastalarla temastayım çok şükür bulaşmadı.