Minisimbenim Kullanan var mı bebeğim henüz on günlük aldım ama kullanmakta tereddüt ettim birde kaç damla şeklinde kullanılmalı
Deneyimsizanne Minisimbenim Biz 1 aylikken basladik cok memnun kaldik. Damlasini degil surubunu kullandik ama biz, sabah aksam bir cay kasigi kullandik. Daha once Biogaia ve sap simplex kullandik bize fayda etmedi. Careyi Nurse Harveysde bulduk 👍🏻
Sonay38 Minisimbenim damla değil ama şurubunu kullandık çokta memnun kaldık. Çok dua ettim önerene. 1ögün kaçırsam hemen fark ediyordu
Ayse_54 Minisimbenim ben kullanıyorum bebeğim şuanda 2 ay 12 günlük sabah 10 akşam 10 damla veriyorum başka arkadaşım 4 damla olarak veriyor bazısı 20 damla . Zaten bitkisel bi sorun olmaz diye düşünüyorum dpktorunuza sorun isterseniz
Nslhnsvvl Ben bıogaıa başlamıştım bebeğim tam 13 günlükken işime yaradı nurse harveyi ablam kullanmıştı cok etkı etmemişti ama siz bilirsiniz tabi.
Minisimbenim Deneyimsizanne günde iki defa 10 ar damlami kullandınız reçetede öyle yazıyor ama on damla çok geldi sanki bana
Gizem_Teo Minisimbenim 1 aylıkken kullanmaya başladık ve çok memnunuz. 12 saat arayla 10ar damla veriyorum
Dondu_123 Minisimbenim bebegım kucukken kullanmıstım cok ıyı gelmıstı tavsıye ederım hıc bı zararı yok
Defne-nur Minisimbenim hayatım ben kullandım çok da memnun kaldım 10 damla çok değil bunu söyleyim baştan çok güzel gaz çıkartyo
Cicismoms Minisimbenim Önce damla ile başladım sonrada Nurse harveys colex surup kullandım. Allah razı olsun yapandan