Twinsmomy Nadiss bizde sünnet ettirdik 1 ay oldu.tabi insn heves ediyor herşeye ama maalesef ertelemek zorundayız çoğu şeyi. Ne doğumunda bişi yapabildm ne 40 Mevlüdu, ne sünnette ekstra bişi yaptık.
Mom070 Findikfistik Oğlumun da neredeyse 3 sene olacak sünnet olalı hiç aklıma bile gelmedi. Zaten çok doğru da bulmuyorum bende. Kuran okursun geçersin ama bu zamanda o olacak iş değil. Yemeği de eşe dostta değil de gerçekten ihtiyacı olan verseler en azından hayır işlemiş olurlar.