Mericmoms senem9 kullaniyorum memnunum ne gibi bir dezavantaji olabilir ki hatta izi falan daha az belli ediyor bence,beyaz benimki
Gaaak senem9 Buzdolabım koyu renk olduğu için izi çok fazla belli ediyor ama diğer dolaplara göre daha şık duruyor.
nursocum senem9 Eltim siyaha yakın bir rengi kullanıyor ama hiç memnun değil açıp kapatınca direkt parmak izleri
Mericmoms senem9 yerinden cok oynatmadikca sıkıntı olmaz diye dusunuyorum yani tayinci degilseniz surekli tasinma durumunuz yoksa guzel tercih cam yuzey
Dmt-01 senem9 benim ablam Arçelik siyah cam olanını kullanıyor bir on yıl olmuştur heralde gayet memnun ha parmak izi oluyormu oluyor ama siliyo napsın üç kez taşındı bi sıkıntı yaşamadı
senem9 Dmt-01 ya şişe çarptı çatladı tencere vurdu patladı falan denmiş de ablanız herhalde on yılda böyle bir şey yaşamadıysa iyidir dmi 😃
Dmt-01 senem9 valla iki tane kızı var illa ki birinden birii bişeyle vurmuştur ama bişey yaşamadılar çok şükür parmak izi dışında sorunu yok
Dmt-01 senem9 hatta bulaşık makineside siyah cam birlikte almıştı ozaman ondada bi problem yok yani ki çocuklar bulaşık makinesiyle daha çok oynarlar gerçi onun düğmeleri görünen yerde değildi ama onun kızlar küçük bir canavar ona rağmen sıkıntı olmadı🤣
Yorgun-ana senem9 ben siyah cam kullanıyorum Vestel çok da hoş duruyor kolonya ile silince şeke kalmıyor
efelettin Kullanmıyorum ama alırsanız siyah yerine beyaz ya da gri cam alın çok şık duruyor. Daha az iz belli eder.