Kızım 7,5 aylık yüz üstü durmayı hiç sevmiyor ama yatırdığımda göğsünü kafasını dimdik tutuyor azıcık önündeki oyuncaklarla oynuyor. Ve çok nadir de olsa yüzüstünden sırt üstüne dönüyor çok nadir ama sırtüstünden yüzüstüne hiç dönmedi henüz. Bunun dışında ayaklarının üzerine basıp destekli adım atıyor. 6. Ayından beri desteksiz oturuyor. Ba-ba, ma-ma, ci-ci diyor. Kısaca dönme dışındaki tüm gelişimleri gayet iyi. Erken desteksiz oturduğu için hiç yatmak istemiyor bundan da kaynaklı olabilir diye düşünüyorum ama çokta takılıyorum. Dr sorun yok bunda diyor ama bebeği benimki gibi olan var mı?