Wwwww1 bebeğim şu an 6 aylık ve biz bu süreçte farklı doktorlara götürdük ama hiç biri problem olmadığını, akıntı olmadığı sürece sıkıntı olmayacağını ve bebeğimin bacak hareketlerinin, başını tutmasının iyi olduğunu söylediler açıklayici şekilde ve çok şükür bir problemimiz yok ondan emari ertelemistik cektirmedik.