Diş döneminde her bebek yaşayabiliyor böyle şeyleri.gece acıkırsa ağlar zaten mama içirirsiniz uykusunda,ya da süt verirsiniz içiriyorsanız.ağlamazsa içinize sinmezse isterseniz siz deneyin uykuda biberon vermeyi.ama üzülmeyin,hepimiz yaşıyoruz hepsini 💕