1prens1prensesannesii benim kızımda 10 gün sonra 1 yalına girecek. Aynı durumlar bizde de var. Hatta bende erken ergenliğe girdi sanırım diyordum, yalnız değilmişim. Yürüyoruz bizde evde iş yaptırmaz , sürekli paçamda . Kendini yere atmalar , çığlık atmalar falan . Cidden aşırı yorucu şu dönem . Size bir sorum var , kızım normalde taneli yemek yiyordu sebzeler vs iri doğrayıp yemekte yediriyordum , pilav şehriye vs hepsini. Ama yaklaşık 1 aydır taneli yemekleri ağzından dışarı atıyor ve eşitle bakıp yere fırlatıypr. O yüzden sadece çorba içirebiliyorjm bu ara . Sizde de var mi böyle bir sorun ?