Umutluluk Ya bu aşı huzursuz yapmaz dedi hemşire ama aşırı huzursuz devamlı ağlıyor ateş yok ama hep ağlama krizi napsam ya yapcak bişey yok mu
helix Umutluluk canım atak haftası da olabilir , internetten hesaplatabilirsin atak haftasında olup olmadığını
Busra0102 Umutluluk canım gazda olabilir 1 ay aşısı husursuzluk yapmıyor bende ağlama krizleri o zamana geldi doktora götürdük asidan değil dedi
Umutluluk minikogiller valla herkes öyle diyor ama aç değil altı temiz gazını aldım bilmiyorum ki napsam stresten her yerim ağrıdı vlla
Hum34 Gazını aldığından emin misiniz ? Karnını ovun bence. 1 ay aşısı hastanedekinin devamı ve o yüzden de sıkıntı çıkartan bir aşı değil.
Omerkayra1 @Umutluluk yok yok merak etme diğerlerinde hiç birsey olmadı iki hafta sonra 6.ay aşımız var. :)
helix Umutluluk baktım canım bebeğin atak haftasına girmiş 2 gün olmuş atak haftası hesaplama yaz google a ordan çıkar.Atak dönemlerinde huysuzluk, uykusuzluk gibi şeyler oluyor malesef