ikiprensannesi_gul Güzel annelerim.. Bebeğim 1 ay 1 günlük doğdu doğalı poposundaki pişik geçmedi ilk hametol kullandım bitti geçmedi doktor başka bi krem önerdi mantar için vs kullandım bitti geçmedi en son bepantol aldım oda az kaldı ama hala aynı geçmiyo napıcam bikmiyorum bi öneriniz var mı bana
Mom088 ikiprensannesi_gul kullandığınız bez de yapıyor olabilir kuzum 10 aylık doğduğundan beri sebamed pişik önleyici ve prima kullanıyoruz şükür hiç pişik olmadı. Altını kirlettiği gibi değiştiriyorum . Sebamedi bir deneyin bence
Hifaninannesi_58 ikiprensannesi_gul .sucoderm kadar mucizevi bir krem daha tanimam bnm kizimin bacakalrinin kenari su toplamisti bez kertmisti surdum yenimle 2 saatte kaybetti yok etti ayrica ara ara poposunda kizarmalar falan oluyor tabiri caizse pisik suruyrm mis gibi hic yari yolda birakmadi beni bence deneyin ama eczaneden temin edin olur mu internettwkiler pek guvenilir degil bu konuda
elifineylulu ikiprensannesi_gul ikiprensannesi_gul Kullandığın bez ve ıslak mendil değiştirmeyi dene ilk başta bende Molfix kullandim bezi pişik oldu sleppy kullanıyorum şuan ıslak mendil izotonik sulu Molfix hiç değiştirmedim ilk zamanlar Sudocrem kullandım çok iyi ve etkili
ikiprensannesi_gul Ahmetaslanannesi kullandığım kremlerde çok iyi markalar aslında ama geçmiyo ama bide bu dediğinizi denicem artık
ikiprensannesi_gul Ertugrulhilal travazolü 3 günden fazla kullanamazsın dedi doktor küçük olduğu için
ikiprensannesi_gul Mom088 aslında ilk can bebeyle başladık iyiydi sonra hemen bezi tükettik yeni doğanda bulamadık bi türlü sonra prima kullandık 1 saatte allahım delik delik oldu poposu hemen bıraktım sleepy natural aldık oda beter hale getirdi en son biri bize dediki bimin bezi kremliymiş onu kullan dedi iyi gelir diye onu aldık şuan kullanıyoruz ne iyi ne kötü ama pişiği aynı duruyo iyileşmiyo poposunun tam içindekiler gitti bu seferde hafif yanlara doğru oldu
Kyssyk ikiprensannesi_gul kremleri tamamen bırakın. Surekl8 kullanmak deriyi savunmasız bırakıyor bence . Islak mendili suyla y8kayip silin. Kakada da suyla yikayin.poposu açık kalsın cirtliysa altında bezi falan tutun
ikiprensannesi_gul Kyssyk ıslak mendilim izotonik sulu ama yinede yıkasam mı altını pek açık tutmuyorum ondan mı acaba
Eomeoni Benimde öyle ilk geçmeyince doğum lekesi olduğunu düşünmeye başlamıştım 2 ayrı doktor pişik olduğunu söyleyip krem verdiler kullandım ama yok yine aynı kendim gittim aşdım o da olmadı daha da büyümeye başlayınca başka bir doktora gösterdim ıslak mendil ve bezi bırak açık dursun hava alsın dedi bir haftaya geçer dedi Şimdi pamukla altını temizliyorum ve kuruluyorum ılık suda rahatlatıyorum gündüZ sık sık bezsiz açık durduruyor gece de farklı ve bir numara büyük bez takıyorum kızarıklılık baya azaldı
Hifaninannesi_58 ikiprensannesi_gul hayir canim 3 boyutu var o sekilde satiliyor kucuk orta buyuk hangisini alirsan fiyati boyutuna gore degisiyor ama internette cakmalari satiliyo o yuzden dedim eczanedekiler daha guvenilir zten bebek bakim kremi diye geciyor her seyine birebir banyodan sonra kendim bile suruyr pamuk gibi oluyorm elde yuzde leke birkmadi o kadr etkili bi krem
squirrel20 ikiprensannesi_gul hayır internette de eczanede de satılıyor çok başaralı bir krem bir de ıslak bebek pamuğuyla silin poposunu her kakadan sonrada lavaboda yıkayın
Mlke301020 ikiprensannesi_gul izotonik su =tuzlu su demek .bence ıslak mendilinizi değiştirin. Hatta pamuk alıp ıslatın sürterek değil de tampon yaparak ve mutlaka güzelce kurulayın . Ben o şekilde geçirdim. Kurulamak çok önemli ıslak kalınca pişik oluyor direk.
Han30 ikiprensannesi_gul altı değiştikten sonra iyice kurutuyor musunuz biz 3 ay 6 günlügüz şükür hiç olmadı 3 ay mustela kullandım birkaç gündürde bepantol kullanıyorum altını yeri geliyor 1 saat geçmeden alıyorum ve 2 ay su ve pamuk kullandım sadce kuruladım hemen her açmamda 5 dk açık bıraktım sizde bunları deneyebilirsiniz
ikiprensannesi_gul Han30 altını gece gündüz çok sık değiştiriyorum ben ve poposu için pamuklu pazenler oluyo ya onlardan kurulama bezi diktirdim bi akrabama ay herşeyi denedim yapıyorumda delircem artık öyle gördükçe
Kyssyk ikiprensannesi_gul yıkayın çok bastırmadan idrarı alın. Tamamen kurumaya bırakın havlu koyun altına sonra bezi baglayin
Guzelkizimbenim ikiprensannesi_gul ıslak mendili kesinlikle bırakın yıkayıp kurulayın havalandirin fito hamazinc hametan mavi bunlar iyi gelmişti bize bide zeytinyağı ama ıslak mendili bırakmanız lazım
Han30 ikiprensannesi_gul ve pişik varsa ıslak mendil kullanılmaz ılkk su ve bebek pamugu ile temizleyin kurulayın
Han30 ikiprensannesi_gul bende pamuklu bez ile kuruluyorum hep alla alla nie öyle geçmiyor üzüldüm ya kuzuya
Asya_ Bebeğinizin alerjisi olabilir mi acaba. Benim kızım da öyleydi geçmeyen pişik , konak ve sulu gürültülü kakası vardı . İnşallah yoktur tabi böyle bir şey . Benim sutumden geçiyordu süt ve süt ürünleri kullandığım zaman tropikal meyve yediğim zaman..
ikiprensannesi_gul Asya_ süt ürünleri şuan hiç kullanmıyorum başka neye olabilir bilemiyorum baharatlı şeyler zaten yemiyorum