Eses35 Arkadaslar merhaba.. mayo bez nasıl kullanıyorsunuz. Denize vs girince Sudan cıkınca hemen değiştiriliyor mu, her girişinde yeni bez mi kullanmak gerekiyor. ? Yani değişmezsem bebegim ıslak mayoyla kalıyor gibi mi oluyor ?
Gizemnilmila Eses35 hayır her seferinde değiştirmeniz gerekmiyor kurulduğunda tekrar kullanılıyor ben şöyle yapıyorum denize girerken mayosunun altına giydiriyorum çıkınca onu çıkartıp kuru olanı giydiriyorum bu arada diğeri kurumuş oluyor üşümesin diye bezi değiştiriyorum yani bez ıslakken şişiyor kuruyunca normal oluyor bir iki gün bile kullanabilirsiniz
iamthed Evet yine ıslanıyor, sadece normal bez gibi şişmiyor. Ben denize her giriş çıkışında değiştiriyordum ama normali bu mudur bilmiyorum