Mavikelebekkkkkkk ben de göremiyorum enabız sistemine mail atmıştım "Merhaba,
WEB uygulaması üzerinden ekranın sol tarafında bulunan paylaşım sekmesini tıklayarak, “Çocuklarımı göremiyorum” seçeneğinden gerekli güncellemeyi yapabilirsiniz.
Sağlıklı günler dileriz." dediler.