Gocicim KahramanAnne bes gun surmustu bizde de bogaz enf ucuncu gunden sonra uzelmeye baslior antibiyotikte
Ultraslan40 39’dan sonra fitil verin, maalesef bu fitiller çok masum değiller.. çok geçmiş olsun, bu sarımsak olayını ben de çok duydum.
KahramanAnne Ultraslan40 38.6 ya kadar yükseldi doktor fitil yazdı sanırım böyle devam ederse de yükselecek düşmeye hiç niyeti yok bir kere kullanmaktan zararı olur mu ya kullanmasam mı ama nasıl başa çıkarım bilmiyorum git gide yükseliyor
AgentMom KahramanAnne boğazdaki enfeksiyon da ateş 2 günü buluyor düşmesi. Antibiyotik kullanmaya yeni başladınız etki etmesi 2-3 gün. 38 yüksek ateş değil. Ilık duş aldırın. Ayaklarına limon sürün çorabı giydirin. 4 saat arayla calpol ve parol şurup dönüşümlü verebilirsiniz. Doktorunuz söylemiştir . İnce zıbın giydirin. Üzerini örtmeyin. Bol su içirin. Sürekli de ateşi takip edin.
KahramanAnne AgentMom Dediklerinizin hepsini sırasıyla yapıyorum ateş gece 38.6 oldu çok korktuk acile geldik fitil verdi
AgentMom KahramanAnne fitil daha çabuk etki ediyor. Devamlı kullanmazsanız birkaç kereden bir şey olmaz.
Mrvebyds KahramanAnneöncelikle telaş yapma canım belki dişten de olabilir bebeğine ılık bi duş aldır güzelce ağrı kesicisini ver oda 21-22 derece olsa kâfi .. çok sıcak olmasın odası gerekirse zıbınla kalsın. Eğer geçmezse zeytinyagının içinde sarımsağı dövüp taneleri ile bebeğin ayağının altına sürün insallah gecirecektir 💛 Rabbim şifa versin tez zamanda.. bende aynı durumu yaşadım 2 hafta önce ama anne biraz soğuk kanlı olmazsa bebek de korkar bu sefer 💛
KahramanAnne Mrvebyds çok teşekkür ederim elimden geldiğince sakin olmaya çalışıyorum ama bazen olamıyorum 😔
DAK KahramanAnne Canım biz covidde bu ateşi yaşadık asla düşmedi fitil verdim anında düştü rahatlayıp uyumuştu bebeğim.
KahramanAnne DAK fitil bile tam etki etmedi ama ilk kez uyguladık ve yarım uyguladık doktor öyle söyledi belki yarım diye çok etki etmedi
Mirza_esra25 KahramanAnne canım bırda bu annededen duymuştum sarımsak la zeytinyağını karıştırıp ayaklarının altına sür ateşi düşürüyomuş çok yüksek değil ateşi evham yapma
KahramanAnne Mirza_esra25 yaptım valla yorumlardan biri daha yazdı ama etki etmedi fitil verdik yarım o işe yaradı biraz düştü ama yükselecek gibi bilsem ki yükselmeyecek panik yapmam ama müdahale etmeyince yükseliyor😔