maestro Komşunun sesi Otomatik panjurunu indiren teyze Balkonda kahkaha atanlar Gaipten gelen telefon çalma sesi Korna Ezan Allahım napsam 12de mi uyutsam çocuğu? 20 kere zıpladı 1 saatte.. 🙄 Malum havalar ısındı, cam açık yatmak ne zormuş 😂
Morfrenk maestro ayyyy ah bi havalar ısınsa diyordum daha mayıs ayında illallah ettim, o arabaların sesinden, o bağıra bağıra konuşan insanlardan😑
maestro Ya bi de yandakiler 1 haftadır akşamları mobilyalarını çek çek, bi yer bulamadılar. çıldırıcam az kaldı 😐
1esraklc Ben de o saatlerde uyutuyorum. Uyuturken süpürge sesi açıyorum diğer sesleri duyup uyanmıyor 😅 bi süre sonra kapatıyorum dalmış oldugu için hiç uyanmıyor 😌
maestro 1esraklc off ne güzelmiş.. benimki müziğin kaynağına alışıp diğer yerlerden gelen seslere yine zıplıyo. kulaklık mı taksam 🤭
Morfrenk maestro sorma ya😒 camı kapıyı açmadan nasıl uyutucaz bu bebeleri bilmiyorum, belliki uyku saatleri kayacak ben bunu anladım şimdiden