Kızlar bebeğim 2 aylıkken kol altindan tutup kaldırdım hep yani yanlış tuttugumun farkında değildim. Ama arastirdimda kalça çıkığı ve bel incinmesi olabilirmiş. Kimsede uyarmadı beni çok endişeleniyorum. Bu şekilde bebeği kucaklayıp sorun yaşamayan var mu