petunya06 Arkadaşlar merhaba bebeği iki aylık olup sadece anne sütü alanlara bir sorum olacak. 24 saat içinde kaç ıslak bez alıyorsunuz. Benim bebeğimin kilo alımı iyi idi geçen ay.ama 6 ıslak bez alıyoruz genelde
petunya06 elifhanimm doyup doymadigini anlamak için en az altı bez almak gerekiyor diye okumuştum yani en az ifadesinden dolayı aklıma takılıyor. 6 dan fazla mi olmasi gerekiyor acaba az mı bizimki diye.
petunya06 elifhanimm ilerleyen süreçte daha da mi artacak yoksa azalacak mi acaba bez sayisi. Sizin bebeğiniz biraz daha büyük anladığım kadarıyla.
elifhanimm petunya06 kuzum şöyle söyleyeyim mesela bir bezi dopdolu almak var bir de daha hafiflen günde 2 dopdolu bez bile doyuyor demek idrar rengi açık ise sorun yok doyuyor. 6 bez de iyi gayet doymadığını mı düşünüyorsun neden peki
petunya06 elifhanimm Ya ilk günler emzirmede sıkıntı yaşamıştık 5.gun kontrolünde 300 gram kaybettiğini öğrenmiştik snrdaydi mamaya baslamadik hiç her şey yoluna girdi düzeldi ama ben de o korku o evham kaldı acaba doyuyor mu aç mı kalıyor diye ara ara hala endişeler geliyor canım 😊 oyle rahat bir fitrattm ki ama anne olunca işler değişiyormuş panik birine dönustum 🤷
elifhanimm petunya06 ayno şeyleri yaşamız sana sık sık sağlık ocağına tartıya götürmeni tavsşye ederim kilo takibini rahat yaparsın
petunya06 elifhanimm haklsin canım. İşte yasaklar virüs vs pek goturmuyorum ama haftalık götürsem içim daha rahat edecek. Teşekkür ederim cevaplarin için. İçim biraz rahatladı 6 bezi dolduruyor doyuyordur o zaman Allah in izni ile 🌸