Aybersa lalenurr966 1 parti için uygun değil bence, 2 resmi 3 daha uygun gibi ya da 3 kıvamında bir elbise 🤗
lalenurr966 Aybersa Yeşil olanı daha rahat ve aynı zamanda şık göründü gözüme, resmi dediğiniz de evet öyle ama normalde hiç böyle giyinmediğim için biraz farklılık olur diye düşündüm daha olgun durabilirim diye😅 3cü elbise de minnoş tatlı rahat diye düşünüyorum
turansmom lalenurr966 üçüde birbirinden şık, bayıldım eminim sizede çok yakışacaktır. Ben en çok 3ü beğendim, yeşil olan sanki cok sade duruyor, ikide biraz ağır, üç cok minnoş 😍
iamthed 3 eğer bu boydaysa o gün çocuk için eğilirken rahat edemeyebilirsiniz. 1’e bayıldım, çok salaş ve hoş ama daha çok plaj havası var. 2 bence en uygun ve cool olanı
tarcinkokusu14 lalenurr966 Herşey gönlünce olsun canım kararini verdiğinde bir fotograf bekliyoruz artık 😌😍
[silindi] lalenurr966 Kesinlikle 2 numara. Çok şıkkkk. 1 plaj havası gibisi. 3 de güzel ama eğilip kalkarken çocuk peşinde rahat edemeyebilirsiniz. Bir de rica etsem ikincinin linki lütfennn🙊🌸
Civcivinannesii lalenurr966 bizimkide yaklaşıyor bende safari konsepti seçtim nasıl yapacaksınız süsleme falan nerden aldınız 🤷♀️
lalenurr966 Teşekkürler fikriniz için🥰 Buyrun https://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appsharejump?currency=EUR&lan=tr&id=2398715&share_type=goods&site=iossheur&url_from=GM7112963361273704448