aselinannesi06 merhaba, evet bakmıştık fotodan gayet iyi duruyordu, alışkın olmadığından reddediyor çocuk haliyle. Canım maalesef o bandajlardan dolayı bacaklar ödem oluyor boğum boğum, bandajın denk geldiği kısımda incelmiş gibi görünüyor. Hepsi ödemden🥺🥺
İnsan ilk görünce çok ama çok üzülüyor ama inan hepsi geçecek. Bizim bandajımız patikli, oğlumun ayak tırnakları dahi kırıldı. İlk gördüğümde saatlerce ağladım, ama napalım yeter ki iyi olsun, hepsi geçer. Hiçbirini hatırlamayacağız sonradan, kendimi böyle motive ediyorum.