Sizlerin tarifleri ve netten baktiklarimla kendi tarifimi olusturdum ben cok begendim oglumda yedi sizlerinde denemesini isterim bu kadar guzel olabilecegini tahmin etmezdim bundan sonra bizim icinde yapip yanimda bulunduracagim bir kurabiye:
4-5 adet hurma
2 yk yogurt
1 yk irmik( bence 7.aydan sonra konmalı)
1yumurta sarisi
2 yemek kasigi tereyagı
Yarim cay kasigi karbonat
1sb kadar tam bugday unu(dikkatli ekleyin)
Yumusak bir hamur olacak 160 derecede 10 15 dakika uzeri kizarana kadar pisirin cam kavanozda mubafaza edin 20 25 tane cikti