mrstucii06 benim kızımda da Konak vardı kaşında bile vardı hatta zeytinyağ sürdüm banyodan önce biraz yumuşatsın diye banyoyadan sonra şaçını geriye doğru hafifçe çok bastırmadan taradım düzenli bi şekilde yaptım geçti bi süre sonra şampuana gerek kalmadan