tostikinannesi ağrısı var gibi durmuyor aslında diş çıkarma belirtisi sayılırmı tam olarak bilemiyorum ama salyası var sadece fazlasıyla onuda bu kehribar kolye taktım 10 gündür falan sanırım onun etkisi salyasıda öyle çok yok yani dişle ilgilide olduğunu sanmıyorum nette araştırdım Bi dünya saçma sapan şeyler yazıyor hastalık üstüne hastalık ekliyor insanın aklı daha da bulanıyor doktora sorsam zaten pinpirikliyim diye kızıyor rahat bırak şu çocuğu diyor her zaman yine aynı şeyi diyecek biliyorum