Ben bugün kimyon rezene çayı demleyip bir cay kaşığı verdim iyi geldi sanki biogaia kullanıyorum ona ragmen cok gazi oluyo birde kiraz çekirdeği kemerininde faydasini gördüm bence bu damla olayi bebege göre değişiyor biogaodan cogu kisi memnun ben cok fayda görmedim gazini çıkarmasına biraz faydasi oldu ama ona ragmen rahatlatmadi