Fndk33 Benim de bebeğim 1,5 aylık. Gece uykusu için doktora sordum 2 saatte bir emzirmeli miyim diye. Eğer sabah uyandığında idrarınını yapmışsa tekrar uyandırmana gerek yok dedi kendi uyanır zaten dedi. Ama idrar yapmamışsa veya çok az yapmışsa 4 saat uyuduktan sonra uyandırabilirsin dedi. Hem sen de dinlenmiş olursun hem bebeğin dinlenmiş olur 🌸☺️