Kızlar meraba bebeğim 4 buçuk aylık her ezan okunduğunda uykuda bile olsa dudak büzerek içli bi şekilde yüksek sesle ağlıyor kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışıyorum falan ama duyunca yine ağlıyor bende telefondan yada tv den duymasın diye farklı sesler açmak durumunda kalıyorum bunun sebebi ne olabilir aynı şeyi yaşayan varmıdır acaba ?