gocebebirbayan çok normal canım.Zaten küçücük pek bir şey yapılmıyor onun için ara ara oynaman çok normal😊Aynı şeyi durmadan yapamazsın ki.Kendi anladığı zaman tüm gün evcilik,doktorculuk falan zamanlarında kendileri bizleri oynatıcaklar 😂Önemli olan onunla ilgilenmen,beyin gelişimi için aktiviteler yapman🥰Anneler tanıyorum çocuğu yedirmek ve yıkamak,bezini değiştirmek için alıyor yalnız.Tüm gün televizyon karşısı ve ya bir kenara koyup çekiliyor mızıldadığı zaman da sallıyorlar