Kafayı yemek üzereyim bugün 5. Günümüz kakasını ağlayarak altına yapıyor lazimliga zaten oturmuyor klozetten korkuyor çişini yine ayakta kavanoza yada lazimligin tasina falan denk getirdiğimiz de yapıyodu bugün sabahtan beri bir kere çiş yapti onuda öğlen uyandı ozamandan beri tutuyor çiş varmi diyorum yok diyo ama tutuyo acıdi deyip ağlıyo 😞😞