Kızlar bebeğim gün içerisinde gayet de emiyor sıkıntı yok fakat akşamları 6dan sonra bşr ağlama tutuyor 8gibi uyutmaya çalışıyorm ama ağlamaktan beni bile emmiyor gazını çıkartmaya çalışıyorm napsam fayda etmiyor akşam uykusu dan önce beni emmiyor biberon tutuyor sadece öyle sakinleşiyor ne yapmam lazım