Sevgili anneler, eşim sürekli iş seyahatinde olduğu için annemlerde kalıyorum. Öğretmenim online derslere giriyorum. Ben dersteyken 2 yaşındaki bebeğimle annem ilgileniyor. Evde ilk bende belirtiler başladı. Hemen test oldum pozitif olduğumu öğrenince bebeğimle birlikte kendi evime geçtim. Eşim bana ve bebeğimize bakmak için seyahatten döndü. Benden 4 gün sonra kardeşim 10 gün sonra ise annem babam ve eşim pozitif oldu. Eşim de pozitif olduğu için 10 gün daha evde kaldık. Benim 20. günümde eşimin ve annemlerin 10. gününde tekrar annemlere geçmek zorunda kaldım çünkü eşim işe başlamak zorundaydı ben de online derslerime girmek. Şimdi annemlerdeyim. 3 gün oldu buraya geleli ama biraz korktum acaba tekrar covit olur muyum diye. Benzer durumu yaşayanlar oldu mu? Evde herkes covit olunca maske taktınız mı?