Dzeyy 18 yaş altı çocuğuyla markete çıkanlara ceza kesiliyomuş artık ya kardeşim benim eşim işten 5:30da çıkıyo geldiğinde marketler kapanmış oluyo ben kime bırakıcam bu çocuğu da gitcem 🤦🤦
haziranin25i Dzeyy ailecek markete gitmek yasaklanmış bizde dün öğrendik 🤭 Aileden sadece biri gidebilirmiş.. Ben bebeğimi kanguruya takip gidiyorum hemen sokağın başındaki şoka 🙈
Mom070 Dzeyy Benim eşim görevde bırakacak kimse de yok bugün markete gittim sorun çıkmadı hiç. Acaba neye göre bu kurallar uygulanıyor?
[silindi] Dzeyy evet canım ben bugün gttim geldim markete çocukları asla almıyorlar dünden de bı çocuğa ceza kestiklerini biliyorum bebeği olanlar kime birakacaksa artık o düşünce yok malesef
F-Betul Dzeyy Yalnız yaşayan ve bulunduğu yerde online hizmet olmayanlar sanırım hokus pokus yöntemiyle karşılayacak ihtiyaçlarını 🤷🏻♀️
Dzeyy F-Betul Aynen öyle ya hayır online siteler var ama çok pahalı bide getirme ücreti koyuyolar sanki maddi durumlarımz çok iyiymiş gibi bide ordanmı alalım🤦
SweetPaw F-Betul ihtiyaç duymayacaksınız efendim. Ne haddimize bizim ihtiyaç, colugumuz çocuğumuz varken bir de ihtiyaçlarımiz mi olsun yok daha neler
Astadavistabeybi Dzeyy bebeğimizi bırakacak kimse yok herşeyi Migros sanal market satmıyor ki nasıl yapacağız
Bulutbey Browni_61 ben daha dün gittim kimse bir şey demedi bana.(İstanbul) kardeşim hafta başında gitmiş kapıdan çevirmişler yasak diye (Edirne) kafalar karışık valla
Guzelkizimbenim Dzeyy daha bugün gittim bayadır dışarı çıkmıyordum eksikler çoğaldı çıktım şok geçirdim iğne atsan yere düşmez çoluk çocuk hıc ceza falanda yoktu
haziranin25i Dzeyy bizim mahallede herkes fink fink geziyor valla ayrıca 3 aylık bebeğimi kime bırakıpta alışveriş e gideyim çok saçma
Browni_61 Dzeyy Bulutbey saçma ben cikmiyorum haftalk esim iizn gunnde yapiyo ama olduds biseye acil ihtiyacm oldu 4 aylik bebegmi kime birakim mecbur cikicam sacma yasklr vr bari 0.3 yasa serbest desinlr en azjndn yani bnde onceki gun ciktk esmle alisvers yaptik eczane gittm bosey demediler gerci polise denk gelmedik hic
ruzzzzzz Dzeyy yuh ya aç mı kalalım iyice saçmalamışlar yazsınlar ceza ödemicem valla kimsede ödemiyor ceza falan
Mom090 ruzzzzzz çünkü emsal bir dava yok ceza yazıyor ama hangi kanuna göre yazıyor neye göre yazıyor belli değil 🤷🏼♀️