Merhaba anneler bimde ki bebevita mama yi kullananlar var mi.? Bn bebelac kullanıyorum ama kilo.yapmiyor işin iyi yani gaz da yapmıyor. BIMDE satılan bebevita mamayi (devam sütü)kullananlar ..
Bebevita dan memnun musunuz?
Kilo aldırıyor mu?
Gaz yapıyor mu?
Yardımcı olur musunuz😊😇
Bu arada bebegim 4.5 aylik
Emziriyorum da ayni zamanda