Aselinminnosannesi Arkadaşlar merhaba beş aylık bebeğim var şimdi belki normaldir bilmiyorum ayaklarini yan basıyor kucağımda ayakta tuttuğum zaman bu normalmi acaba bilginiz varmı ozellikle sağ ayağı hep dışa dönük yannbasiyor böyle bir durumla karsilasan varmı
sayrannannesi Aselinminnosannesi zamanla düzeliyor canim tam yürümesini bilmedikleri için kızım 11 aylık düzeldi çok şükür
Esralparslan1 @“sayrannannesi”#canım merhaba benim oğlum da 16 aylık yürüdü 17 aylık şuanda sol ayak aşırı yan basıyor doktora götürdüm zamanla düzelir dedi ama hala aynı motelin çok bozuluyor benim de sizin nasıl oldu düzeldi mi sayrannannesi
Aselinminnosannesi 121015 aslında ben bastirmiyorum da gelen giden kucağına alıp kaldırıyor dikkatimizi çekti sormak istedim