1234554321 biz de dün olduk ateşimiz çok çıkmadı ama bacaklarını oynattıkça çok ağladı kolunu hiç kıpırdatmadı 1çay kaşığı calpol çok rahatlattı sonuçta daha çok küçükler biz bile iğne olduğumuzda iğne yerimiz ağrıyor onlar 3 aşı birden oldu kuzucuklar hep iyi olsun inşallah