Benimde 1 sene oldu hala süreç devam ediyor yazıyor 4 gün öncede yeni başvuru yaptım bakalım cıkıcakmı önceki başvuruda çıkmadı diye hiç takmadım ama bunda eşimi işten çıkarttılar pandemiden dolayı 14 aylık oglum ve 3,5 aylık kızım var inşallah çıkar 🙏