bebegim 2 3 gundur emzirdikten sonra daha alip yatagina koymadan agliyor.memede uyuma gobo bie aliskanligi hic olmadi.sutumde yeterlu kilo alimi iyi.muhtelen gazi var ama gazinida cikartiyorum gayet keyfi yerinde oluyor emziriyim diyorum yok yine agliyor.neden olablir sizce?