Hazan123 Bugün hep asilarla ilgi post açtım ateşi çıkmıştı kızımın çok şükür indi. Tekrar çıkar diye korkuyorum uyumaya. Ne yapım uyuyayimmi bilemedim . Saatli kurayim beni uyandirmasi için her saat başı kontrol mu edeyim.
Cagla Hazan123 her saat başı alarm kur uyan bak. Ama bak uyuyup kalma ateşi cikarda Allah gostermesn cnm. Gecms olsun bu arada
elifiii Hazan123 saat başı kontrol etmelisin canım, merak etme uyuya kalmazsın. ben emzirme yastığıyla birlikte yanıma yatırmıştım, gece boyunca rahat kontrol ettim. aslında uyumadım 😅 çok geçmiş olsun.
Sena78 ilk gece biraz zor geçiyor maalesef.. benim kızımın ateşi çıkmamasına rağmen 1-2 saatte bir kontrol ettim..
Cagla Hazan123 ben 2.ay asisinda her saat kurdum ama mesela saat 2 de kalkip bakacaksam. 2.00 de 2.15 de ve 2.30 da 3 tane alarm kuruyodum. Illa 1.de olmasa 2.de veya 3.de uyaniyodum. Sende boyle yap cnm. Çünkü sesi duydukca uykun hafifleyip 2ye veya 3ye duuyuyosun illa
Cagla Hazan123 insallah atlatir hemen kuzucuk. Cok zordu bizimki . Onumuzdeki ayda 4.ay asisi var cok korkuyorum🤭