Uuy 21 aylık oğlum anneanne derken dilini isirarak söylüyor. Bu durumu yaşayan var mı. Normal mi yeni yeni alıştığı için hani olabilir mi. Önce buradan bir sohbet başlatmak istedim sağlıkçı anneler var ise