Merve99 Hanımlar kızıma yazlık takımlar ve şortlar tişörtler alıcam. Kızım 7 kilo şuan 3 buçuk aylık. Sizce 6-9 mu vereyim ? 9-12mi vereyim cok kararsız kaldım. Malum internetten alışveriş yapıyoruz sizce ?
tosbilitostos Merve99 kesinlikle 9-12 ver canım 2 aylık oğluma 6-9 oldı resmen büyük olsun istemiştim ama şuan oldu ufak yani kalıplar
bburcu Merve99 9-12 kesinlikle. Hatta taytları falan çok dar 12-18 bile olur 🤦🏼♀️ Benim kızımda 7 buçuk kilo. 9-12 aldım hafif bol tişörtler şuan ama en azından yaz sonuna kadar giyer
Beyzaaaa Merve99 benim oğlum 11 aylık 12 kilo 9 12 ay tam oluyor bence büyük olur lc Waikiki kalıpları büyük oluyor
Ylcmelis Merve99 kalıpları farklı oluyor bnm bebeğimde 4aylıkken 6200kgdı gömleğini tişörtlerni hep 9-12ay aldım taytları şortları 6-9aldım. 9-12aldığım gömleği anca oldu ne büyük ne küçük
Mariposa Merve99 lcw den ben kendi ayına uygun aldığımda bile bazı modellerde ya kolu çok uzun oldu ya da taytı çok dar oldu. Ölçülerine bakıp alın. Ya da mağazan 1-2 parça birsey deneyin oyle alın.
Waffle Merve99 9-12 alın ama yorumlara bakın o şekilde alın derim bedenlerde kalıp farklı olabiliyor. Alan kişiler dar bir beden büyük alın ya da küçük alın diye bilgilendiriyorlar o şekilde daha doğru beden alabilirsiniz ☺️