Linosunannesi1 ben igneliye gidemedim bulundugum yerde temiz ve iyi yapan yer yok
Ben diot epilasyona gitmiştim tamamen bitmişti 1 sene de
Ama hamilelikte sonra tekrar çıkmaya başladı eskiye oranla az tabi
Ayda 1 2 kez jiletle hallediyorum yeterli oluyor
Tayinimizin çıktığı yerde varsa igneliye giderim ve igneli diğerlerine göre daha çok can yakiyormus