Damla29 Frauz 6kiloyken 4 kullandık kiloluydu bacakları ve göbeği 5 kullanıyoruz oda sıkıyor yani bebekten bebege değişir bu
Asl90 Bebeğe göre değişir canım. Biraz göbek varsa ve bacakları tombişse 4 numara normalse 3 olur. Benim oğlum 6 kiloyken 4 numara kullanıyordum.
eda_123 Frauz oğlum 2 aylıkken 6 kiloydu 3 kullanıyrdum Suan 3 aylık olduk 3 numara zor oluyor 4 numara