tosbilitostos Tunahanalp yok iyi şuan 3 aldım hatta iz yapıyor diye çok büyük oldu geri 2 aldım canım bide sleepy zaten iz yapıyor her numarası sanırm
Tunahanalp tosbilitostos 2 numarayı kullanırken hep sızma oluyodu bizde. Özellikle geceleri. 3 te dediğiniz gibi biraz büyük. Bnde başka markanın 2 numarasını aldım. Ama izi hepsi yapıyo bnce
Glyernz Frauz Bende bebeğime sleepy kullanıyorum malesef her numarası iz yapıyor. Benim bebeğim 5bucuk kilo ben 3 numara kullanıyorum biraz büyük ama en azından rahat ediyor icin de 2 numara skyordu sanki biraz.
hllglck Frauz benim bebeğim 5.600 gr dün 3 numara beze geçtim. Şu an iyi gidiyor. Ztn 4-10 kg arası olduğu için bu numarayı kullanmamız ideal bence.