Eslem47 Arkadaşlar sezeryan olalı 13 ay oldu daha adet olmadım zaten doğum öncesi de düzensizdi pcosluym. Birkaç gündür sanki az az kan pıhtısı görüyorum arada kramp. Acaba adet belirtisi mi ne gibi belirtiler yaşadınız yardımcı olur musunuz size zahmet
1anne1bebek_ Eslem47 merhaba Bende 3.5 ay oldu doğum yapalı, bi süre bel ve kasık ağrısı çektim.. Ağrılardan 1 hafta sonra regl oldum bende ki belirti buydu belki farklılık gösterir bazı insanlarda bilemiyorum 🙏🏻