Merhaba canım anneler sizlerden bir konu hakkında tavsiyelerinizi isteyeceğim yardımcı olursanız çok sevinirim. Bugün 4.ayımız bittiği için oğlumu doktor kontrolüne götürdük. Demir damlasına başladık(ocean microfer önerdi) neyse konumuz başka. Ve yavaş yavaş ek gıda sürecine başlamam gerektiğini belirtti meyvelerden başlayabilirsin (elma,armut,havuç) vs şimdi gelelim sorunumuza oğlumun doğum kilosu 3250 şimdiki kilosu 7950 boyu 65 ve yalnızca anne sütü alıyor. Ek gıdaya başlamak için erken olduğunu düşünüyorum ve başlarken uzun araştırmalarım sonucu 3 gün kuralı ile sebzeler den başlamam gerektiğini meyveler şekerli ve tatlı olduğu için sona bırakılması gerektiğini biliyorm. Doktorumuza bunları söylediğimde 6.ayın sonunun geç olduğunu bu ayda başlarsam daha iyi olacağını belirtti ve beni çok şaşırttı yalnızca anne sütü ile bu kiloda olan bebeği ek gıda tadımlarına başlatmak bana doğru gelmiyor. Hele birde meyvelerden başlamak hiç hiç … sizin fikriniz nedir bu ayda tadıma başlayan annelerimiz varmı sevgili anneler