KevserKaan merhaba, bende oglumu sadece mama ile buyuttum, suan ek gidaya basladik.. doktor ayni sekilde su verin dedi. Bebek sulari satiliyor onlardan bir tatli kasigi her mamadan sonra verdim. Sizde verin, mama ile beslenen bebeklerde agiz mantari riski olabiliyormus..