Minikkusuumm Eylemalya16 ben 2 dikişle normal doğum yaptim ama bi 50 gunde anca toparladim iyilesme surecim zor olmuştu baya
Annepandaa Eylemalya16 bizim 2 gün sonra 1.ayımız. Ben 9.günden beri kendi evimde yanlızım. Sanırım 3 dikiş frlan var dışta. Ara sıra hafif sızlamıştı ve ilk zamanlar dikişler elime geliyordu ama. Eridi sanırım ve geçen ayna ile bakmaya çalıştım kapanmış.
2prensannesi06 Eylemalya16 valla fazla kendini yorma geç iyileşebiliyo fazla hareket etme yanında biri varsa dinlenmene bak. Benim bugün 37. Günüm yeni yeni kendime geliyorum hâlâ da tam iyileşmiş değilim 🙄
Sedonay Benim kaç dikişim vardı bilmiyorum hiç sormadım bile ama iyileşmem 50 günü buldu çok kötü değildim ilk 10 gün çok zorlanmıştım oturken falan sonra daha iyi olmuştum şuan oğlum 4 aylık