Mavilii Bebeğime almak istiyorum da memnunmusuz? Pişik sorunu falan oluyomu? Birde bebeğim 10 kilo dan biraz fazla 5 numara mı almalıyım kalıpları nasıl darmı geniş mı yani bilgi verebilirmisiniz rica etsem 🙏
efuchan Mavilii hangi bezi kullanıyorsun onunla kıyaslayayım bez master oldum 😹😹 sleepy ye kıyasla bi tık büyük 10 kg sanırım 4 iyi
Makre Mavilii biz çok memnunuz molfic canbebe de kullandık ama minies ten memnun. Kaldığımız kadar hiç birseyden klmdik kızım 11kg 5 no oluyor bariyerleri kalıbı faln gayet güzel
Babybloom Mavilii tam da denemek için 5 numarasını kullandım geçen hafta. Benim kızımda 10kilo civarı 8 aylık, çok rahat oldu. Büyük bir kalıbı var rahat. Sızdırma da yaşamadım. Beklemediğim kadar iyi çıktı, tek sıkıntısı cırtları esnek değil.
Seldabi Mavilii bebegim dogduktan 2 ay sonra kullanmaya basladim gayet memnunum 8,5 aylik bebegim 4 numara kullaniyoriz bebeginiz kac yac yasinda bacaklari cak kalin degilse olur
Mavilii efuchan şuan bimin bezini kullanıyorum jeny wily die bunda 5 numara denk geliyor da onda nasıl olur bilemedim 🙂
Babybloom efuchan sleepy en küçük olanı sanki. Onda hangi bedeni denediysem küçük geldi. Ben de normalde prima kullanıyorum ara ara başka bezleri deniyorum🤗
Mavilii Makre ayy gerçekten mı ya kalın falan değil dimi? Bimin bezini kullanıyorum şuan ben ve biraz kaba duruyor ondan sordum 🙂
efuchan Mavilii yine 5 al derim bu arada kilot bezi çok iyi ben açıkçası dönem dönem başka bez alsam da genel olarak minies kullanıyorum bebişime yumuşacık çünkü
Makre Mavilii yumuşacık bez kızım çok rahat bezle ve binin bezini hiç denemedim dokusunu sadece arkdsim da gördüm minies onun yanında prima sayilir
Mavilii efuchan az önce internetten yorumlarına baktım da kullananlar kağıt gibi hışır hışır falan yazmış yani gerçekten öylemi dokusu
Mavilii Makre ya internette yorumlara baktım da çok sert bi yapısı var falan yazmışlar. Kağıt gibi hışır hışır diyorlar. Birde diş yüzeyi naylon ve pişik sorunu yaşadık falan die yorum yapanlar olmuş. Kafam karıştı. Siz de yumuşacık diyosunuz yani bende yumuşak ve iz yapmayan bi bez arıyorum açıkçası. Yanı InsAllah ordaki yorumlar doğru degildir
Mavilii Babybloom yaa esnek değil mi keşke esnek olsa. O zaman bağlaması daha kolay oluyor bezi. Bende 5 numara alayım o zaman bi denemekte fayda var
Mavilii Seldabi bacakları kalın değil de iz yapıyo nedense bezler. Bende iz yapmayan bi bez arıyorum ve yumuşak olsun istiyorum. Bi alıp denemekte fayda var sanırım
Makre Mavilii yaklaşık 1 senedir kullanıyoruz 1 paket alıp deneyin göreceksiniz ona göre tercih edin uygun da yni
Bebegimm1 Mavilii benm bebegim 9 kilo 5 numarasini kullaniyorum pişik sorunu yapmadı gecen külot bezinden aldım ilk kez bacaklarina iz yaptı o bez elimde kaldı normal bezi iyi ama ben memnunum
Mavilii Makre internette bende böyle bi yorum okudum alıp almamak arasında kaldım. Sizde deneyimlemissiniz. Sanırım almaktan vazgeçtim
Asl90 Mavilii çok kötü bi bez beğenenleri anlamıyorum. Dış kışmı çok naylon haşır huşur ediyor. İçindeki pamuk toplanıyor kayıyor.