Hanımlar merhaba herkese hayırlı günler dilerim 💕 dün aşırı derecede 20 lik dişim ve diş etim yanağım ağrıyordu acıyı tarif etmem elbette mümkün değil neyse iftardan sonra dişçiye gittim iltihaplanmış dedi antibiyotik verdi agrı kesici verdi 1 hafta sonra çekilecek dedi o kadar ayrım oluyor ki sabahtan beri 3 kere alveres aldım yüzüm şiş daha önce aynı şeyleri yaşayıp 20 lik dişini çektiren var mı çok korkuyorum 😞 tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏🏻