Merhabalar bebeğim 1.5 aylıkken ameliyat oldum. Ameliyat öncesi hergün sağarak buzlukta stok yaptım. Ameliyat günü hastanede 1 gece kaldım ve sabaha kadar 2-3 saatte bir sağım yaptım. Ertesi gün bebeğimi emzirmeye başladım. Sağdığınızda hiç sıkıntı olmaz.