Tazeeanneecik Arkadaşlar bebeğimin 2 aydır geçmeyen pişiği var doktorumuz en son bütün bu ilaçlara yıkamalara pudralara rağmen geçmiyorsa sünnet yapmak gerekir dedi çok şaşırdım bu doğru mı kızlar yaşayan böyle bir durumu bilen var mı?